środa, 15 października 2014

Little black dress



Dzisiejszy strój jest zdecydowanym przeciwieństwem mojej ostatniej stylizacji. Mała czarna zastąpiła małą białą. W dzisiejszej wersji oprócz zmiany koloru inny jest charakter całości. To casualowa wersja z drapieżną ramoneską i czarnymi botkami. Co prawda nie jestem fanką motocykli, jednakże ta kurtka zdecydowanie przypadła mi do gustu. Czarna sukienka jest wykonana z bardzo wygodnego materiału, uwielbiam ją za kieszenie oraz cały krój. To projekt Lany Nguyen, bardzo utalentowanej projektanki. Z ogromnym sentymentem wspominam zakup pierścionka. Z okazji urodzin pojechałam do Barcelony, gdzie mogłam dotrzeć do flagowych hiszpańskich butików i sieciówek. Spacer po Passeig de Gràcia okazał się owocny, w butiku Tous mieszczącym się przy tej alei dokonałam zakupu. Mam nadzieję, że niedługo znowu zawitam do Barcelony, jestem pod ogromnym wrażeniem tego miasta. Odwiedziłabym miejsca, w których byłam, może wybrałabym się na Camp Nou i kibicowałabym FC Barcelonie? ;)

Niestety podczas dzisiejszej sesji deszcz ograniczył możliwości robienia zdjęć, mimo to udało się osiągnąć w pewnym stopniu zamierzony efekt. Uświadomiło mi to, że już niedługo taka pogoda będzie normą….ale i tak liczę jeszcze na wiele słonecznych dni tej jesieni.


Today’s outfit is exactly the opposite to what I’ve had recently on. Little black dress replaced little white dress. Besides the change of the colour, the character of the stylization is also different. It’s the casual version with biker jacket and black boots. Despite the fact that I’m not the fan of motorcycle, I like this kind of jackets. Black dress is made of very comfortable material, it has great pockets and cut. It’s the project of Lana Nguyen, very talented fashion designer. I recollect with a big fondness purchase of the ring. In celebration of my birthday I went to Barcelona, where I could see Spanish flagship boutiques. The best place for fashion enthusiasts is definitely Passeig de Gràcia. I found there Tous boutique and I didn’t leave it empty – handed. I hope that I will visit Barcelona soon again, I’m impressed by this city.
I’ll see new places, maybe I’ll go to Camp Nou to see FC Barcelona in the action? ;)

Unfortunately during today’s photo session rain made it difficult to take photos, but to some extent I’ve achieved my aim. I’ve realized that in the near future such weather won’t be surprising….. but I believe that there will be a lot of sunny days this autumn.





















fot. Angelika Dobrzańska

Sukienka (Dress) - Lana Nguyen
Kurtka (Jacket) - Zara
Botki (Boots) - Venezia
Torebka (Bag) - River Island
Pierścionek (Ring) - Tous
Naszyjnik (Necklace) - Minty dot







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz