niedziela, 30 listopada 2014

Oversized grey



Przez ostatnie dwa tygodnie (tyle minęło czasu od ostatniego wpisu) byłam bardzo zabiegana i nie znalazłam czasu na aktywność na blogu. Doszły mi nowe zajęcia, które trochę zmieniły mój grafik, ale udało mi się wszystko poukładać i teraz postaram się dodawać posty regularnie tak jak na początku :)

Dzisiejsza stylizacja idealnie nadaje się dla osób zapracowanych, stawiających na wygodę, ale zachowując przy tym klasę. Sukienkę znalazłam na jednej z moich ulubionych stron internetowych umożliwiających zakupy od młodych polskich projektantów – showroom.pl. Kiedyś bardzo sceptycznie podchodziłam do zakupów przez Internet, ale obecnie nie jest mi to obce, aczkolwiek nadal jestem zwolenniczką tradycyjnych zakupów. Jednakże czasami inaczej się nie da, ponieważ nie ma innej możliwości zakupu danej rzeczy – albo projektant nie ma swojego sklepu stacjonarnego, a jeżeli ma, to niekoniecznie w moim mieście. Dzięki temu projektant zyskuje większe grono potencjalnych klientów i oczywiście nabywca jest przeszczęśliwy, że będzie miał w posiadaniu rzecz, która go zachwyciła.

Dzisiejsza sesja to kolejna odsłona współpracy z Martą.

In the past two weeks I was very busy and I couldn’t find time to be active in my blog. Now I have new activities which have made changes in my schedule, but I arranged everything and now I’ll add new posts regularly, just like in the beginning :)

Today’s outfit is perfect for people who are working a lot, like comfortable things but want to look classy. I found this dress on one of my favourite internet page where I can buy clothes designed by young polish fashion designers – it’s the showroom.pl.
In the past I was very sceptical about shopping online, but currently it’s nothing surprising for me. However I still prefer traditional shopping. But sometimes it’s the only way to purchase the thing – usually there’s no store in the city or the internet is the only source of sale. 

Today’s session was made again with Marta.





















Sukienka (Dress) - Jo. Mu.
Żakiet (Jacket) - Zara
Buty (Shoes) - Converse
Torba (Bag) - Mango
Naszyjnik (Necklace) - Apart
Pierścionki (Rings) - Apart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz