poniedziałek, 29 września 2014

Blanc & noir



Długo zastanawiałam się jaką stylizację wybrać jako pierwszą na moim blogu. Postanowiłam wybrać coś co w pewnym stopniu odsłoni moje upodobania. Na dzisiejszą stylizację wybrałam dwa kolory – jeden z początku palety barw, drugi występuje jako ostatni. Biało – czarny look ma w sobie mnóstwo klasy.

Takie połączenie jest nam bliskie od bardzo dawna. Czarno – białe kino ma dla nas w dzisiejszych czasach niewyobrażalną magię, która przyciąga wielu. Jednocześnie motyw czerni i bieli kojarzy się z nowoczesnością – jest świetnie wykorzystywany do aranżacji nowoczesnych mieszkań. Na pewno stanowi harmonię, której jestem zwolenniczką.























fot. Angelika Dobrzańska

kamizelka, bluzka, szorty - Mohito
torebka - River Island
buty - Badura
zegarek - Tous
pierścionek - Apart
okulary - Ray - Ban
                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz