poniedziałek, 29 września 2014

Début


Witam wszystkich na moim blogu, miłośników mody i nie tylko :)

Zastanawiałam się co mnie zmotywowało do założenia bloga, na pewno złożyło się na to wiele czynników. Dla mnie najważniejsza stała się chęć podzielenia się z innymi moją pasją do mody, poświęcenie jej możliwie jak najwięcej czasu. Moi przyjaciele wielokrotnie powtarzali, że moje stylizacje i mój styl powinny znaleźć się na blogu, sama też o tym rozmyślałam, więc stwierdziłam dlaczego nie? :) Pasja do mody tkwi we mnie od dawna, to coś co poprawia humor i pozytywnie nastraja mój dzień.

Mam nadzieję, że uda mi się wrzucać posty regularnie, ale wiem, że nie będzie to łatwe ze względu na ogrom pracy, który sobie nałożyłam. Będąc w drugiej klasie liceum na szczęście będę mogła skupić się na przedmiotach, które zdaję za rok na maturze. Oprócz szkoły znajduję czas na dodatkowe zajęcia rozwijające moje pasje. Muszę powiedzieć, że nie znam takiego słowa jak „nudzić się”. Zawsze muszę się czymś zająć, chociaż czytałam gdzieś o sztuce nicnierobienia, która jest bardzo ważna, ale nie stosuję jej w praktyce :)

Wracając do mody, to jest to niezwykłe zjawisko. Dla jednych będzie to forma wyrażenia siebie, dla innych możliwość wykazania się twórczo, niektórzy traktują ją jako swoje hobby.
Chciałabym dać od siebie jakąś cząstkę, uczestniczyć aktywnie w świecie mody. Na razie blog będzie dla mnie wystarczający, ale w przyszłości może znajdę pracę w branży modowej połączonej z moim profilem klasy, czyli prawniczej? ;)

Jestem pewna, że będę traktować tego bloga jako coś odprężającego, chociaż znając siebie jak za coś się zabieram to daję z siebie 100% - taka już po prostu jestem. Czasami rzeczywiście jest to przydatne, ale często też męczy.

Nazwa mojego bloga wyraża to, w jaki sposób postrzegam modę. Dla mnie estetyka wiąże się z subtelnością, z czymś finezyjnym, ale będącym w harmonii z elegancją. Czar połączony z nieprzeciętnością stylu może dodać uroku szarej rzeczywistości, która nas otacza.

Postaram się dodawać stylizacje wierne mojej wizji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz